Telefoni och växel

Home 9 Arbetsplats 9 Ansiktet utåt 9 Telefoni/växel 9 Telefoni och växel

Av Micael Larsen

Konsult, arbetsplatsstrateg, utbildare och föreläsare inom arbetsplats och hälsa.

12/07/2023

Växeltjänstens huvuduppgift är att ta emot och besvara inkommande samtal. Växeltjänsten har ett strategiskt värde då det är en av vägarna in till ett företag för kunder och intrycket av växeltjänstens emottagande påverkar upplevelsen av företaget och dess varumärke, trots att tjänsten i sig mins ...

 

Artikeln är tillgänglig för inloggade Plus och Premium medlemmar.

bli medlem

Är du redan medlem? Logga in här:

Du kanske också gillar…

Inga resultat hittades

Sidan du begärde kunde inte hittas. Försök förfina din sökning eller använd navigeringen ovan för att lokalisera inlägget.

0 kommentarer

Skicka en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *